شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
تماشاگران ایران از«تلخترین آفساید تاریخ» میگویند
تماشاگران ایران از«تلخترین آفساید تاریخ» میگویند
منتشر شده در
تماشاگران ایرانی که از ورزشگاه بیرون میآمدند هیچ دل و دماغ نداشتند درباره فوتبال صحبت کنند. یعنی دوست نداشتند با رسانه صحبت کنند.
بعضی چهره در هم کشیده بودند و بعضی مشغول بحثهای کارشناسی با هم بودند. آفساید بود یا نبود؟ چه کسی خوب بازی کرد و چه کسی نکرد و از این حرفها.
اما چند نفری صحبت کردند. فکر میکردند فوتبال خوبی را تماشا کردهاند که هرچند به نتیجه مورد پسندشان نرسید اما بازی خوبی بود.
گزارش سام فرزانه،خبرنگار بیبیسی فارسی از سیاتل را ببینید.