نخست وزیر پاکستان مذاکرات ایران و آمریکا را «موفقیتآمیز» خواند
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز دوشنبه مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس را «موفقیتآمیز» خواند.
او در پیامی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، نوشت: «مذاکرات در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد و پیشرفتهای دلگرمکنندهای از جمله توافق بر سر نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز، ایجاد یک کمیته عالیرتبه برای نظارت سیاسی و آغاز مذاکرات فنی بیشتر به همراه داشت.»
جلسه اول مذاکرات مقامهای ارشد آمریکا و ایران امروز پایان یافت و هیئت ایرانی محل مذاکرات را ترک کرد.
قرار است گفتگوهای فنی در سوئیس در طول هفته ادامه یابد.
پاکستان و قطر پیش از این یک بیانیه مشترک صادر کرده بودند.










