وداع تیم ملی با شهری که نگذاشت ایران غربت بکشد
وداع تیم ملی با شهری که نگذاشت ایران غربت بکشد
منتشر شده در
تیم ملی فوتبال ایران با خاطراتی خوب از مهماننوازی مکزیکیها، کمپش در تیخوانا را ترک کرد و برای بازی شنبه برابر مصر به سیاتل آمریکا رفت. اعضای تیم ملی ایران از امیر قلعهنویی، سرمربی تا علیرضا جهانبخش، بازیکن بارها از میزبانی گرم مکزیک قدردانی کردند.
در مراسمی پیش از ترک تیخوانا، تیم ملی ایران و باشگاه شولوس که زمین تمرینش را در اختیار این تیم گذاشته بود با هم یادگاریهایی ردوبدل کردند.
حضور تماشاگران مکزیکی که ایران را در دو بازی نخستینش در ورزشگاه لسانجلس تشویق میکردند، چشمگیر بود. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که رویش نوشته بود: «ایران، داداش، تو هم دیگه مکزیکی شدی».



